Kokouksessa oli paikalla 49 jäsentä, henkilövaltakirjoja 146 ja yhdistysvaltakirjoja 87. Vuosikokous hyväksyi selvin lukemin hallituksen esittämät Mäyräkoiraliiton uudet säännöt pienten korjausten kera. Olennaisin ero entisiin on se, että liittokokouksia pidetään vain yksi vuodessa, keväällä. Sääntöehdotuksessa mukana olleesta valtakirjojen pakollisesta toimittamisesta ennakkoon luovuttiin kokonaan, mutta lisättiin mahdollisuus tarkastuttaa valtakirjat etukäteen.

Uusien sääntöjen mukaisesti käsiteltiin aiemmin syysliittokokoukseen kuuluneet henkilövalinnat. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Inari Kuisma. Erovuorossa hallituksesta olivat Hanna Taka-Sihvola, Emmi Savolainen ja Matti Ränkman, ja heidät valittiin kolmen vuoden jatkokaudelle. Henkilövalinnoissa äänestettiin varajäsenistä, jotka uusien sääntöjen mukaan valittiin vuoden mittaisille kausille. Ehdolla olivat Lotta Vuorinen, Tuomas Nuutinen, Ulla Kamila ja Hanna Nyström, heistä Kamila valittiin 1. varajäseneksi ja Nuutinen 2. varajäseneksi.

Muutoin kokouksessa käsiteltiin normaalit liittokokousasiat. Seuraavan liittokokouksen pitämispaikkakunnan valinta uskottiin ohjeistuksen kanssa hallituksen päätettäväksi. Ennen kokouksen alkua palkittiin tuttuun tapaan Mäyräkoiraliiton jäseniä ja heidän mäyräkoiriaan.