SUOMEN MÄYRÄKOIRALIITTO SML - FINSKA TAXKLUBBEN FTK RY

Kokousaika: Sunnuntai 7.4.2024 klo 11.00
Paikka: Työväen akatemia, kokoustila A-Paja, Vanha Turuntie 14, Kauniainen

Valtakirjojen tarkistus klo 9.30 - 10.30

Ennen kokouksen alkua jaetaan liiton palkinnot ja ansiomerkit. Palkintojenjako alkaa klo 11.00 ja Liittokokous välittömästi sen jälkeen.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat, hallituksen ehdotus yhdistyksen säännöiksi, PEVISA-esitys, ehdotus PIVE-säännöiksi ja jäsenaloite.

Kirjalliset henkilöjäsenten valtakirjat ja jäsenyhdistysten edustajien ja heidän varaedustajiensa valtuutus (pöytäkirjanote) voidaan toimittaa liiton hallitukselle myös etukäteen 31.3.2024 mennessä. Valtakirjat toimitetaan sähköisesti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Varmista, että saat sähköpostiisi kuittauksen!

HUOM! Kokousmateriaalit tulevat nähtäville SML:n nettisivuille ennen kokousta. Erillisiä tulosteita ei toimiteta kokoukseen.

Tid: Söndag 7.4.2024 kl. 11.00
Plats: Työväen akatemia, A-paja, Gamla Åbovägen 14, Grankulla

Granskning av fullmakter kl. 9.30-10.30

Före mötets början delas ut förbundets priser och hederstecken. Prisutdelning börjar kl. 11.00 och Förbundsmötet omedelbart efter det.

På mötet behandlas de ärenden som bestäms i klubbens regler, styrelsens förslag till nya regler, förslag till nytt PEVISA-program, förslag till PIVE-regler och medlemsinitiativ.

De skriftliga fullmakterna för personmedlemmar och fullmakterna (protokollsutdrag) för medlemklubbarnas representanter och deras ersättaren kan också på förhand tillställas styrelsen, dock senast 31.3.2024. Fullmakterna sänds digitalt: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Se till, at du får bekräftelse till ditt mejl!

OBS! Mötesmaterial syns på FTKs nätsidor före mötet. Materialet ska inte skrivas ut.

Aluekartta

Liitteet / Bilagor:

pdfLiitokokouskutsu 2024

pdfLiittokokous 2024 esityslista

pdfHenkilövaltakirja

pdfToimintakertomus 2023

pdfSääntömuutosehdotus

pdfToimintasuunnitelma 2024

pdfEsitys PEVISA-ohjelman muutoksesta

Ehdotus Pienoismäyräkoirien vesiriistakokeen (PIVE) säännöiksi:
pdfPienoismäyräkoirien vesiriistakokeen säännöt
pdfPienoismäyräkoirien vesiriistakokeen koeohjeet