Kokouspaikan muutos - Ändring av mötesplatsen

Liittokokous järjestetään aiemmin ilmoitetusti etänä.
Viranomaisten määräysten ja rajoitusten johdosta liittokokousta ei voida järjestää ABC-Lahdesjärven tiloissa.
Säännösten mukaan pitää ilmoittaa kokouspaikka, vaikka kokoukseen osallistutaan etänä.
Kokouskutsun muutoksena ilmoitetaan, että kokouspaikka on Kotirinteentie 18, 68600 Pietarsaari.
Kokous järjestetään silti etäkokouksena!

SML-FTK ry

Förbundsmötet kommer att hållas som distansmöte som tidigare meddelats.
På grund av myndigheternas regler och begränsningar kan förbundsmötet inte hållas i ABC-Lahdesjärvi.
Enligt föreskrifterna måste mötesplatsen anges, även när mötet hålls som distansmöte.
Som en ändring av kallelsen till mötet meddelas att mötesplatsen kommer att vara Fridhemsvägen 18, 68600 Jakobstad.
Mötet hålls fortfarande som ett distansmöte!

SML-FTK ry