SUOMEN MÄYRÄKOIRALIITTO SML – FINSKA TAXKLUBBEN FTK RY

Kokousaika: Lauantai 14.8.2021 klo 11.00
Paikka: Alkio-opiston liikuntasali, Tähtiniementie 26, 41800 Korpilahti

Valtakirjojen tarkistus klo 9.30-10.30

Kokouksessa käsitellään jalostuksen tavoiteohjelmat (JTO) vuosille 2022-2026 kaikille mäyräkoiraroduille sekä esitys mäyräkoirien PEVISA-ohjelmaksi vuosille 2022-2026.

Kirjalliset henkilöjäsenten valtakirjat ja yhdistysten edustajien ja heidän varaedustajiensa valtuutus (pöytäkirjanote) voidaan toimittaa liiton hallitukselle myös etukäteen 9.8.2021 mennessä. Valtakirjat toimitetaan joko postitse sihteerille: Riikka Björkman, Ruusanpolku 4, 41800 Korpilahti tai skannattuna sähköisesti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jos ilmoitat osallistumisestasi viimeistään 31.7., varaamme sinulle kokouskahvien lisäksi lounaan.

Tid: Lördag 14.8.2021 kl. 11.00
Plats: Alkio-opisto, gymnastiksalen, Tähtiniementie 26, 41800 Korpilax

Granskning av fullmakter kl. 9.30-10.30.

På mötet behandlas avelsprogrammet (JTO) för alla taxraser för åren 2022-2026, samt förslaget till PEVISA-program för taxar för åren 2022-2026.

De skriftliga fullmakterna för personmedlemmar och fullmakterna (protokollsutdrag) för klubbarnas representanter och deras ersättare kan också på förhand tillställas styrelsen, dock senast 9.8.2021. Fullmakterna sänds antingen per post till sekreteraren: Riikka Björkman, Ruusanpolku 4, 41800 Korpilahti, eller som scannade digitalt: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Vid anmälning om din deltagande senast 31.7. reserverar vi dig lunch ytterligare till möteskaffe.

Jalostuksen tavoiteohjelmat ja PEVISA-esitys on esitarkastettu ja hyväksytty Kennelliitossa. JTO:t on tehty Kennelliiton mallirungon mukaisesti, ja ne täyttävät Kennelliiton vaatimukset.

Normaalin käytännön mukaan JTO- ja PEVISA-esitykset olisi käsitelty huhtikuussa liittokokouksessa siten, että korjatut ja liittokokouksen hyväksymät ohjelmat olisi toimitettu Kennelliittoon toukokuun loppuun mennessä. Vallitsevan koronatilanteen vuoksi Kennelliitto on muuttanut tätä ohjetta, ja rotujärjestöjen on ollut mahdollista anoa poikkeusta tästä aikataulusta. Kennelliitto on hyväksynyt pyynnön siirtää JTO- ja PEVISA-esitykset käsittelevä kokous myöhemmäksi sekä saada JTO:t ja PEVISA voimaan joustavalla aikataululla normaaliin nähden.

SML:n hallitus esittää, että JTO:t astuvat voimaan 1.1.2022 ja uusi PEVISA-ohjelma 1.7.2022. Nyt voimassa olevalle PEVISA:lle haettaisiin tällöin jatkoaikaa 30.6.2022 asti. Mikäli kokouksessa ei tehdä muutoksia jalostuksen tavoiteohjelmiin, ne on valmiiksi hyväksytty Kennelliitossa ja tulevat voimaan sovitusta päivämäärästä alkaen. Jos muutoksia tehdään, muutetut JTO:t lähtevät hyväksyttäväksi Kennelliittoon. Kennelliitto voi olla hyväksymättä muutoksia, jos ne eivät ole perusteltuja.

Liitteet/bilagor:

pdfEsityslista-Ylimääräinen_liittokokous_2021.pdf