mitalistit ja ytKuvassa vasemmalta oikealle Jukka Tölli ja Koivuojan Samurai Saku, ylituomari Timo Fager, Kimmo Vaarola ja Tarmola sekä Atte Panttila ja Jokahaun Aikku.

Mäyräkoirien ajokokeen Suomen mestaruus ratkottiin 12.11.2022 läntisellä Uudellamaalla Raaseporissa. Kokeen järjestivät Taxklubben SydVäst ja Suomen Mäyräkoiraliitto.

Ylituomarina kokeessa toimi Timo Fager. Pieniä sorkkaeläimiä löytyi runsain mitoin ajettavaksi rannikkomaisemissa. Voittajaksi ajoi kku Tarmola, om. Kimmo Vaarola. Hopealle tuli kku Koivuojan Samurai Saku, om. Jukka Tölli. Pronssia sai lkn Jokahaun Aikku, om. Atte Panttila.

Kaikki tulokset löytyvät kokeen kotisivuilta kohdasta Tulokset / Resultat.