Mäyräkoiraliitto järjestää palkintotuomareiden jatkokoulutuksen etäyhteydellä sunnuntaina 13.8.2023. Koulutuksessa käsitellään MÄAJ-säännöt ja sääntöjen tulkintaohjeet. Koulutus on kaikille avoin ja maksuton, mutta koulutukseen ovat etusijalla Suomen mäyräkoiraliiton jäsenet. Koulutukseen tulee ilmoittautua ennakkoon viestin lopussa olevan ilmoittautumislomakkeen kautta viimeistään sunnuntaina 6.8.2023. Kutsu koulutukseen lähetetään sähköpostilla ennen koulutuksen alkua. Kokous järjestetään Google Meet -sovelluksella. Koulutukseen ennakkoon ilmoittautuneiden on mahdollista saada koulutuksesta merkintä tuomarikorttiin. Koulutus alkaa klo 12 ja se kestää noin 2—3 tuntia.

Koulutuksen ohjelma:
* Mäyräkoiraliiton ajotoimikunnan esittely ja ylituomaripäivien terveiset
* Paikanninlaitteen käyttäminen ja kokemukset
* Maastokortin täyttäminen ja käytännöt
* Säännöt ja tulkintaohjeet
* Kysymykset ja keskustelu

Ilmoittaudu koulutukseen tällä lomakkeella.

Koulutuksessa käydään läpi ennakkoon esitettyjä kysymyksiä mahdollisuuksien mukaan. Kysymyksiä voi esittää tällä lomakkeella.

Tervetuloa mukaan virkistämään muistia juuri ennen koekauden alkua ja hankkimaan virtaa tuomarikorttiin!

Terveisin,
Ajotoimikunta