Vuoden 2024 jäsenmaksut laskutetaan tammikuussa ja niiden eräpäivä on 12.2.2024. Jäsenmaksulaskut lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse.

Löydät jäsenmaksulaskun myös SML:n jäsenpalvelusta www.mayrakoiraliitto.fi/jasentieto. Tämä on hyvä muistaa, jos lähettämämme lasku ei jostain syystä tavoita sinua. Kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella tai koko nimellä. Mikäli et pääse kirjautumaan etkä saa tilattua uutta salasanaa sähköpostiosoitteeseesi, ole yhteydessä jäsensihteeriinTämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., jotta hän voi lisätä toimivan sähköpostiosoitteen tietoihisi. Kaikilla jäsenillä on jäsenpalvelun tunnukset olemassa, älä siis rekisteröidy uudelleen.

Kehotamme jäseniämme tutustumaan jäsenpalveluun ja toivomme jäsentemme myös valitsevan kustannustehokkaan sähköpostilaskun. Mäyräkoiraliitto lähettää sähköisen jäsentiedotteen muutaman kerran vuodessa ja myös oman paikalliskerhosi tiedotteet ja kokouskutsut tavoittavat sinut nopeimmin ja edullisimmin sähköpostin avulla.