EK_X

Kymmenes erikoiskantakirja on, toisin kuin aiemmin, julkaistu nyt sähköisenä versiona Mäykkynet-palvelussa. Erikoiskantakirjaan pääsevät tietyt minimivaatimukset täyttävät mäyräkoirat. Kukin koira voi päästä vain yhteen Erikoiskantakirjaan. Verkkoversioon on lisätty haku- ja suodatustoiminnallisuuksia. Erikoiskantakirjasta pystyt hakemaan esimerkiksi koirat rotumuunnoksittain, joilla on näyttelytulos ERI, koira on ajovalio sekä sillä on MEJÄ:stä VOI1-tulos. Tarkempaa tietoa Erikoiskantakirjasta löytyy täältä

Miten pääsen Erikoiskantakirjan sisältöön?

1. Maksa Erikoiskantakirja X:n hinta (10 €) Suomen Mäyräkoiraliiton tilille FI27 8000 1200 0572 15 käyttäen viitenumeroa 31040. Tallenna itsellesi kuitti maksun suorittamisesta.
  2. Lähetä sähköpostia osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja kerro siinä millä sähköpostiosoitteella (1 sähköpostiosoite) haluat kirjautua Erikoiskantakirja X:een. Liitä maksukuitti sähköpostin liitteeksi.
  3. Kun tunnuksesi on lisätty, saat kuittauksen asiasta ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  4. Mene selaimella osoitteeseen: www.maykkynet.fi ja valitse valikosta ”Erikoiskantakirjat” tai paina yläpalkissa olevaa vihreää painiketta ”Kirjaudu palveluun”.
  5. Anna avautuvaan ikkunaan ilmoittamasi sähköpostiosoite niin saat sähköpostiisi kirjautumislinkin, joka on voimassa 30 minuuttia. Jos linkki ehtii vanhentua tai istuntosi Erikoiskantakirjassa vanhentuu, pyydä uusi kirjautumislinkki edellä esitetyllä tavalla.

Tunnusten luonti ei ole automaattista, joten avaaminen ottaa oman aikansa. Pyrimme avaamaan tunnukset kuitenkin mahdollisimman nopeasti.
Mikäli palvelussa ilmenee ongelmia tai haluat antaa palautetta, teethän sen lähettämällä viestin osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..