smartphone

Liittokokouksessa 7.4.2024 Kauniaisissa on mahdollisuus sähköiseen äänestykseen.

Sähköistä äänestystä varten ilmoittautumisen ja valtakirjantarkastuksen yhteydessä kokousedustajalta pyydetään sähköpostiosoite, johon äänestyslinkit kokouksen aikana lähetetään. Sähköpostiosoitteen tulee olla sellainen, johon kokousosallistuja pääsee kirjautumaan puhelimella, tietokoneella tms. mukanaan olevalla laitteella kokouksen aikana. Perinteinen lippuäänestys on myös mahdollista, mutta äänestysten nopeuttamiseksi suositellaan sähköisen vaihtoehdon käyttöä. Ennen kokouksen alkua järjestetään koeäänestys sujuvien äänestysten varmistamiseksi.