JTT:n päätös 4.2.2014 (2/2014)
Toimikunta toteaa, että Kennelliiton juristin mukaan ei ole laillista estettä sille, että Suomen Mäyräkoiraliitto julkaisee mäyräkoirien selkäkuvaustulokset internetsivuillaan. Kyseessä on jalostuksen kannalta tärkeä asia, joten tietojen tulisi olla julkisia.
Jalostuksen tavoiteohjelma ei ole virallinen ennen kuin se on Kennelliiton hyväksymä. Toimikunta toteaa, että rotujärjestön tulee toimittaa mäyräkoirarotujen uudet JTO-esitykset sekä esitys PEVISA-ohjelman jatkosta Kennelliiton toimistoon 15.5.2014 mennessä.
Päätös annetaan rotujärjestölle tiedoksi.

Selkäkuvauslistan pitäminen Suomen Mäyräkoiraliiton internetsivulla käsitellään SML:n kevätliittokokouksessa huhtikuussa. Kokouskutsu julkaistaan niin Mäyräkoiramme-lehdessä 1/2014 kuin nettisivullakin.
Suomen Mäyräkoiraliiton hallitus