Suomen Mäyräkoiraliiton puheenjohtaja Rauno Koskinen on ilmoittanut 22.08.2016 eroavansa Suomen Mäyräkoiraliiton puheenjohtajan tehtävistä henkilökohtaisten, Suomen Mäyräkoiraliittoon liittymättömien syiden takia. Varapuheenjohtaja Karoliina Viitamäki hoitaa puheenjohtajan tehtävää kuluvan vuoden loppuun asti. Puheenjohtaja vuodelle 2017 valitaan SML:n syysliittokokouksessa Hämeenlinnassa.

Mikäli jäsen tai muu taho on ollut yhteydessä puheenjohtajaan saamatta vastausta, pyydämme toistamaan yhteydenoton. Yhteydenotot sijaistavalle puheenjohtajalle sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 044-359 8930 ja koko hallitukselle sihteerin kautta Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Suomen Mäyräkoiraliitto ry:n hallitus