Suomen Mäyräkoiraliitto ry:n hallitus on kokouksessaan 22.09.2016 päättänyt tehdä valtuustoaloitteen Suomen Kennelliiton valtuustolle koiran kauppaa ja jalostuskäyttöä koskevien vanhojen sopimusten voimassaoloajan pidentämiseksi ja ehdotettujen sopimuspohjien muotoilemiseksi.

Aloitteessaan Suomen Mäyräkoiraliitto ry:n hallitus esittää, että Suomen Kennelliitto ry:n – Finska Kennelklubben rf:n valtuusto päättää jatkaa vanhojen (eli ennen 04.02.2016 voimassa olevien) sopimusten voimassaoloa 30.06.2018 saakka. Ja tänä aikana jatkaa, sopimuspohjan muotoilua eri osapuolten näkemyksen huomioiden.

Aloite kokonaisuudessaan luettavissa oheisen linkin takaa: pdfSuomen Mäyräkoiraliiton valtuustoaloite 22.9.2016