Ahkera ja taitava sihteerimme Riikka Björkman on pyytänyt vapautusta tehtävästään aikapulan takia.
Nyt etsinnässä uusi sihteeri Riikan tilalle.

Sihteerin tehtäviä

• hoitaa kokousten esityslistojen ja pöytäkirjojen laadinta
  • liittokokousten valmistelu
  • toimintakertomuksen ja toimintasuunnitelman kokoaminen
  • saapuvan postin vastaanotto (kennelpuoltoja, kerhojen toimintapalkkiolomakkeet, toimikuntien toimintakertomukset ja -suunnitelmat,...)
  • näyttelyiden, kokeiden ja kurssien anominen
  • SKL otteluavustusten anominen

Eli tarjolla näköalapaikka liiton toimintaan, ja mielenkiintoisia hommia enemmän kuin osaat odottaa. Liiton budjetissa on sihteerille kuukausipalkkio, mutta sen verran pieni, että tehtävä on enemmän talkootyötä kuin mitenkään laskettavissa palkkatyöksi.