Seuraavassa Erikoiskantakirjassa julkaistavat koirat on nyt listattu oheisessa tiedostossa.

Siitä voit tarkistaa, onko oma koirasi mukana ja ehdit vielä ilmoittaa omistaja- ja kasvattajatiedon sekä lähettää kuvan 30.6.2018 mennessä osoitteeseen erikoiskantakirja@mayrakoiraliitto.fi, mikäli haluat, että ne julkaistaan. HUOM! Kuvien jättöaikaa pidennetty!

Listoissa mahdollisesti olevista virheistä voit ilmoittaa osoitteeseen marjukka.toivonen@mayrakoiraliitto.fi. Erikoiskantakirjan pääsyvaatimukset löytyvät jalostustoimikunnan tiedotteista.

Erikoiskantakirja IX:  pdfErikoiskantakirja IX koirat23.5.2018

Lisätietoja tekeillä olevasta erikoiskantakirjasta ja pääsyvaatimuksista: Erikoiskantakirja IX tekeillä