Mäyräkoiraliiton uudistetut jalostusuroslistat on nyt julkaistu. Nämä uudet listat tullaan päivittämään automaattisesti kaksi kertaa kuukaudessa KoiraNetin tietojen pohjalta, eikä niihin siksi lisätä tuloksia käsin. Listalle pääsyn kriteerit ovat entisellään ja ne löytyvät SML:n nettisivuilta. Jos kuitenkin huomaat päivitystä vanhemmassa datassa virheen, ota yhteyttä listan ylläpitäjään jalostusurokset@mayrakoiraliitto.fi. Samaan osoitteeseen voit myös toimittaa koirastasi kuvan, mikäli haluat sen julkaistavaksi listalla.

Lisätietoja jalostusuroslistasta ja sen pääsyvaatimuksista löydät Jalostusurokset-sivulta.

Uudet jalostusuroslistat löydät valikon kautta kohdasta Jalostus > Jalostusurokset tai suoraan osoitteesta www.maykkynet.fi

Uusi palvelu on vielä kehitysvaiheessa ja uusia toiminnallisuuksia jalostusuroslistojen lisäksi pyritään tuomaan käyttöön vielä kuluvan vuoden aikana. Tällä hetkellä sivusto toimii parhaiten tietokoneella käytettynä. Parempi tuki mobiililaitteille pyritään rakentamaan vuoden 2019 aikana. Uuden palvelun toiminnasta voi lähettää palautetta/kehitysehdotuksia sekä havaintoja virheistä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.