Kennelliitto on saanut viime vuoden rekisteröinnit valmiiksi ja mäyräkoirien kokonaismäärässä on pientä laskua edellisvuoteen nähden. Yhteensä mäyräkoiria rekisteröitiin 1849. Lyhytkarvaisia normaalikokoisia rekisteröitiin kuitenkin kaikkien aikojen ennätysmäärä, 387 koiraa. Myös pitkäkarvaisia minejä rekisteröitiin hieman enemmän kuin vuonna 2018. Sen sijaan pitkäkarvaisissa normaalikokoisissa pudotus edelliseen vuoteen on suuri. Viime vuonna rekisteröitiin vain 177 koiraa tässä muunnoksessa.

Uusien rekisteröintilukujen myötä on päivitetty myös urosten maksimijälkeläismäärät pentuvälitykseen ja uroslistoille. Uroksen jälkeläismäärä ei saa ylittää 5% (karkeakarvaisilla normaalikokoisilla 3%) neljän edellisen vuoden rekisteröinneistä. Uudet raja-arvot ovat:
* pitkäkarvainen kääpiömäyräkoira ja pitkäkarvainen kaniinimäyräkoira: 44 pentua
* pitkäkarvainen mäyräkoira: 43
* lyhytkarvainen kääpiömäyräkoira ja lyhytkarvainen kaniinimäyräkoira: 42
* lyhytkarvainen mäyräkoira: 66
* karkeakarvainen kääpiömäyräkoira ja karkeakarvainen kaniinimäyräkoira: 41
* karkeakarvainen mäyräkoira: 80

Koska mäyräkoirien rekisteröinnit ovat olleet kasvussa pidemmän aikaa, raja nousi nyt kaikilla pitkä- ja lyhytkarvaisilla muunnoksilla, ja erityisen paljon lyhytkarvaisilla normaalikokoisilla. Karkeakarvaisten minien raja sen sijaan laski hieman ja karkeakarvaisten normien raja pysyi samana.