Turun Seudun Mäyräkoirakerho järjestää Suomen Mäyräkoiraliiton kanssa jalostustarkastuksen keskiviikkona 14.7.2021 klo 12.00–19.00. Paikka on Ilmaristen Matkailutila Väänteläntie 45, 21350 Ilmarinen (Lieto). Lisätietoja paikasta www.matkailutila.fi.

Tarkastuksen hinta on 15 €/koira ja se maksetaan käteisellä paikan päällä. Tarkastus toteutuu, jos osallistuvia koiria ilmoitetaan vähintään 10. Tarkastavana ulkomuototuomarina toimii Marja Salminen ja toisena tarkastajana Sisko Nurminen. Ilmoittautumiset 4.7.2021 mennessä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Tiedustelut 040 5022 885 Terhi Kellin

Tarkastustapahtumassa noudatetaan viranomaismääräyksiä liittyen koronarajoituksiin ja tarkastukset aikataulutetaan ruuhkan välttämiseksi.