Pysyvätkö langat käsissäsi? Hallitsetko sekä kirjoittamisen että editoimisen jalon taidon? Oletko kiinnostunut kehittämään rotujärjestömme lehteä?

Nyt sinulle on tilaisuutesi!

Sillä MÄYRÄKOIRAMME-lehti etsii toimituspäällikköä ja toimitussihteeriä

Toimituspäällikkö ideoi ja suunnittelee lehden sisällön, pitää yhteyttä liiton hallitukseen ja toimikuntiin sekä lehden toimittajiin. Lisäksi toimituspäällikkö oikolukee ja editoi lehden aineistoa ja tekee yhteistyötä lehden taittajan kanssa.

Toimitussihteeri on toimituspäällikön tärkeä apu, joka koordinoi lehden osan tai koko lehden juttujen tekemistä. Hän viimeistelee ja muokkaa tekstejä ja vastaa, että kaikki lehteen tulevat jutut ovat ajoissa valmiina. Perustöihin kuuluu koota lehden rakenne: sijoittaa ilmoitukset ja tekstit ja arvioida tarvittava sivumäärä.

Jos kiinnostuit edellä mainituista, jommastakummasta, tehtävästä niin ota pian yhteyttä toimituspäällikkö Anna-Kaisa Kouvoon, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.