11.2.2021

Suomen Saksanmetsästysterrierit ry, Suomen Kettuterrierit ry ja Suomen Mäyräkoiraliitto ry järjestävät luolakoirien metsästyskokeiden ylituomarikurssin 2021, marraskuun lopussa / joulukuun alussa.

pdfLUME_yt-kurssi_ennakkoilmoitus_2021.pdf11.02.2021

Suomen Saksanmetsästysterrierit ry, Suomen Kettuterrierit ry ja Suomen Mäyräkoiraliitto ry järjestävät luolakoirien taipumuskokeiden ylituomarikurssin 13.-14.4.2019 Vihdissä. Kurssin vetäjänä toimii Eero Suomus, varalla toimii Matti Hartikka.

Kurssi järjestetään, mikäli hyväksyttyjä hakijoita on vähintään 3. Kurssille otetaan enintään 10 kurssilaista.

Tuomarikoulutuksessa noudatetaan Kennelliiton ohjetta Palkinto- ja Ylituomareiden koulutus ja pätevöiminen sekä toimintaohjetta.