Tarkastetut koirat on jaoteltu roduittain ja sukupuolittain. Koirat ovat listassa aakkosjärjestyksessä. Kaikkia mahdollisia muunnoksia ei ole näinä kaikkina vuosina tarkastettu ja siksi niillä ei omaa tiedostoa ole.

Lista on päivitetty siten, että mukana ovat kaikki vuosina 2011-2019  jalostustarkastetut koirat (rotukohtaisia eroja on, kaikkia muunnoksia ei ole osallistunut tarkastuksiin kaikkina vuosina). Sitä vanhemmat tarkastustulokset löytyvät vuosikirjoista. Vuodesta 2020 lähtien jalostustarkastustulokset on kirjattu Mäyräkoiraliiton omaan jalostustietojärjestelmään osoitteessa www.maykkynet.fi. Kuten kaikissa inhimillisissä tuotoksissa näissäkin on virheitä ja puutteita, esimerkiksi Kouvolassa 18.1.2014 tarkastetettujen koirien arvostelutekstejä puuttuu. Otamme niitä mielellämme vastaan skannattuina tai valokopioina jalostustoimikunnan sähköpostiin jalostustoimikunta @ mayrakoiraliitto.fi. Samaan osoitteeseen voi lähettää huomautuksen myös muista puutteista ja virheistä.