Suomen Mäyräkoiraliitto jakaa vuosittain kiertopalkintoja jäsenilleen eri saavutuksista. Kaikkia palkintoja voit anoa vapaamuotoisella hakemuksella, joka toimitetaan postilla tai sähköpostitse.

Suomen Mäyräkoiraliiton vuosittain jaettavat kierto- ja käyttöjalostuspalkinnot koirille ( käyttöjalostuspalkinnot, Vuoden Mäyräkoira -kiertopalkinnot sekä Zekiwa Memory of Brandyn jalostuspalkinto sekä Tähtiajuri-palkinto ) jaetaan SML-FTK ry:n kevätliittokokouksen yhteydessä.

Käyttöjalostuspalkinnot, Vuoden Mäyräkoira–kiertopalkinnot, Zekiwa Memory of Brandyn jalostuspalkinto sekä Käyttömäyräkoiran urapalkinto ja Pienoismäyräkoirien käyttöurapalkinto hakemukset liitteineen on jätettävä 31.1.2024 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai osoitteeseen Jaana Helin, Keinukuja 2, 05100 Röykkä. Ilmoittakaa hakemuksessa selvästi, mitä palkintoa olette hakemassa.

Vuoden Junior handler -hakemukset toimitetaan 31.1.2024 mennessä osoitteella emmi.savolainen@mayrakoiraliitto.fi .

Ilmoittakaa hakemuksessanne myös, jos päätöksen palkinnon myöntämisestä voi lähettää sähköpostitse

Kiertopalkinnot jaetaan SML:n liittokokouksen yhteydessä. Katso tarkemmat hakuohjeet palkintokohtaisilta osiolta.