Suomen Mäyräkoiraliiton Pentuvälitys

Mäyräkoiraliiton pentuvälityksen listoista löydät tiedot välitykseen ilmoitetuista pentueista,astutuksista roduittain sekä tiedot aikuisista kotia vaihtavista mäyräkoirista.

Pentuvälitys on kolmiosainen: syntyneet pentueet roduittain, tulevat pentueet sekä aikuiset kotia vaihtavat koirat. Taulukon tiedoista selviää mm. vanhempien koe- ja näyttelytulokset sekä mahdollinen selkäkuvaustulos. Tietojen havainnollistamiseksi koirien taustat on myös värjätty: vihreällä, jos koiralla on sekä koetulos että selkä kuvattu, turkoosilla, jos koiralla on koetulos ja keltaisella, jos koiralla on vain selkä kuvattu. Koiran nimen linkistä painamalla pääsee Kennelliiton koiranettiin, mistä löytyvät lisäksi myös muut terveystarkastukset ja sukutaulu. Pentuvälityksessä olevat pentueet täyttävät Mäyräkoiraliiton asettamat peruskriteerit. Kasvattaja vastaa myymiensä pentujen vioista sekä sairauksista ja kertoo ostajalle kaiken tiedossaan olevan sekä vastaa ostajan kysymyksiin. Kasvattaja vastaa ilmoittamiensa lisätietojen oikeellisuudesta. Lisätietoja mäyräkoirasta rotuna antaa Mäyräkoiraliiton neuvonta Puh. 050 308 5262.

Lisätietoja pentuvälityksestä, sen toiminnasta sekä hinnoista löydät pentuvälityksen pääsivulta: Suomen Mäyräkoiraliiton pentuvälitys