Warning: stristr(): Empty needle in /home/mayrakoiraliitto/public_html/libraries/src/Document/HtmlDocument.php on line 315
Suomen Mäyräkoiraliitto SML ry - LIITTOKOKOUS

Tapahtumakalenteri

Vuosinäkymä
Vuoden mukaan
Kuukausinäkymä
Kuukauden mukaan
Weekly View
Viikon mukaan
Daily View
Tänään
Etsi
Lataa iCal-tiedostona
LIITTOKOKOUS
sunnuntaina, 3. päivänä huhtikuuta 2022, 11.00
Osumat : 679

Valtakirjojen tarkistus klo 9.30 - 10.30

Ennen kokouksen alkua jaetaan liiton palkinnot ja ansiomerkit. Palkintojenjako alkaa klo 11.00 ja Liittokokous välittömästi sen jälkeen.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määrämät asiat, jäsenaloitteet (liitteet 21.1-21.7), jalostuksen tavoiteohjelmat (JTO) vuosille 2023-2026 kaikille mayräkoiraroduille sekä esitys mäyräkoirien PEVISA-ohjelmaksi vuosille 2023-2026.

Kirjalliset henkilöjäsenten valtakirjat ja yhdistysten edustajien ja heidän varaedustajiensa valtuutus (pöytäkirjanote) voidaan toimittaa liiton hallitukselle myös etukäteen 25.3.2022 mennessä. Valtakirjat toimitetaan joko postitse sihteerille: Kimmo Kuisma, Kotirinteentie 18, 68600 Pietarsaari tai skannattuna sähköisesti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Paikka Riverman Center, Keltakankaantie 5, 46860 Keltakangas, Kouvola