Suomen Mäyräkoiraliitto järjestää MÄAJ-Ylituomari koulutuksen kesällä 2021. Ennen kurssia järjestetään erillinen karsintatilaisuus.

Hakemukset liitteineen lähetään 30.4.2021 mennessä osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai postitse Kari Uotila Kuljuntie 3, 91950 Temmes

Hakemukseen liitettävä kopiot sinisestä kortista, ylituomari 1 kurssin suorituksesta, yt-harjoitteluista, puolloista, koetoimitsijakortista, metsästyskortista ja palkintotuomarikortin molemmista puolista

YT- koulutuksen pääsyn vähimmäisvaatimukset:

• Kahden (2) eri ylituomarin puolto/suositus kurssille
  • Palkintotuomarina väh. viisi (5) vuotta, palkintotuomarointeja väh.12 kpl, väh. yksi (1) käynti, jossa käytetään kahta palkintotuomaria (esim. SM, lohko).
  • Omalla koiralla tehtyjä startteja ei lasketa palkintotuomarikäynneiksi, eikä kirjata palk.tuomarikorttiin
  • Toiminut MÄAJ- kokeen sihteerinä/toimitsijana väh. viisi (5) kertaa
  • Kaksi (2) ylituomarin ennakkoharjoittelua
  • + tietenkin säännöissä mainitut asiat