Selkäkuvattujen koirien listat on nyt ajantasaistettu ja mukana on kaikki viralliset ja epäviralliset kuvaustulokset ennen ja jälkeen 1.6.2013. Ennen tätä päivää koirista lausuttiin vain kalkkeumat (IDD), tuosta päivästä alkaen lausunto on annettu myös spondyloosista (SP), välimuotoisesta lanne-ristinikamasta (LTV) sekä nikamien epämuotoisuudesta (VA). Listat on muodostettu nyt Mäyräkoiraliiton omaan tietokantaan Mäykkynettiin ja tiedot voi siellä lajitella myös sukupuolen lausuntopäivän mukaan. Hakuja voi tehdä kalkkeumien lisäksi myös muiden mäyräkoirilta löydettyjen selkämuutosten perusteella.

Lisätietoa selkäkuvauksesta: Selkäkuvaus

MäykkyNet: Selkäkuvaus tulokset