Palkinto jaetaan pitkäkarvaisille mäyräkoiranartuille ja sen on lahjoittanut 29.10.1984 Zidy Munsterhielm-Ehnberg.

Palkitut

pdfZekiwa Memory of Brandyn jalostuspalkinto - palkitut

Säännöt

1. Koiran omistajien tulee olla Suomen Mäyräkoiraliitto ry:n jäseniä. Koiran pitää olla Suomen Kennelliiton rekisteröimä mäyräkoira.
  2. Narttu saa kilpailla vähintään kolmella jälkeläisellä, joilla on vuoden aikana alla olevan taulukon mukaan pisteitä antava koetulos ja vähintään erittäin hyvä (1 palkinto) lausunto näyttelystä (JUN, NUO, AVO, KÄY)
  3. Pistetaulukko
 Pisteet   MÄAJ   LUT   MEJÄ  Näyttely
 4    A
 3  1 B   VOI1 CACIB
 2  2 C VOI2 / AVO1  ERI (vanha serti ja SA)
 1  3 D VOI3 / AVO2  EH (laatu 1)

Kunkin jälkeläisen kohdalla huomioidaan korkeimman pistemäärän antava koe- ja näyttelytulos.

Jos kahdella tai useammalla palkinnosta kilpailevalla nartulla on sama pistemäärä, kiinnityksen saa se narttu, jonka jälkeläisillä on eniten luolakokeista saatuja pisteitä.

1. Palkinnon saa omakseen nartun omistaja, jonka nartulla on neljä (4) kiinnitystä vähintään kymmenellä (10) jälkeläisellä..
  2. Nartun omistajan tulee itse anoa palkintoa SML:n hallitukselta tammikuun aikana.
  3. Palkinto jaetaan SML-FTK:n vuosikokouksessa.
  4. Sen lisäksi mitä näissä säännöissä on määrätty, SML:n hallituksella on lopullinen päätäntävalta palkinnon jakoon liittyvissä asioissa.
  5. Nartun omistaja kaiverruttaa palkintoon omalla kustannuksellaan vuosiluvun, koiran nimen ja rekisterinumeron.

Anomisohje

Lähetä anomusta varten koiran virallinen nimi ja rekisterinumero, koiran omistajan/omistajien nimet ja paikkakunnat.  Ilmoita myös, mitä palkintoa haet. Anomus on jätettävä tammikuun loppuun mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.