Suomen Mäyräkoiraliiton kotisivuilla oleva kasvattajalista on käyty läpi ja tarkoitus on saada ajantasaiset tiedot sisältävä päivitetty lista julki syksyyn mennessä. Kasvattajalista on jäsenpalvelu, jonka käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsenyyttä Suomen Mäyräkoiraliitossa. Listan tiedot eivät päivity ainakaan toistaiseksi jäsenrekisteripalvelun kautta, minkä takia muutokset pitää ilmoittaa Mäyräkoiraliittoon ja vastuu tietojen oikeellisuudesta on kasvattajalla itsellään.

Kaikille listalla nyt oleville on kesän aikana lähetetty sähköpostia ja pyydetty tarkistamaan, ovatko listalla ilmoitetut tiedot oikein ja ilmoittamaan mahdollisista muutoksista sähköpostitse Maarit Nybonnille  (maarit.nybonn@mayrakoiraliitto.fi). Mäyräkoiraliiton jäsenyyteen liittyvissä asioissa auttaa jäsensihteeri (jasensihteeri@mayrakoiraliitto.fi).

Listalla olevilla on havaittu olevan runsaasti sähköpostiosoitteita, jotka eivät toimi. Jos olet mukana listalla etkä ole saanut sähköpostia, tarkista tietosi listalla ja ilmoita muutokset Maaritille. Samalla on hyvä tarkistaa, että jäsenrekisterissä olevat tiedot ovat ajan tasalla. Ilmoitettujen tietojen paikkansapitävyys palvelee sekä kasvattajia että pennuista kiinnostuneita.