Suomen Mäyräkoiraliitto ja Kymenlaakson Mäyräkoirat järjestävät luolakoirarotujen SM-vesiriistamestaruuskokeen Kouvolassa 27.8.2023.

Kokeen tuomarina on Asko Kukkola.

Vastaavana koetoimitsijana on Hanna Nyström.

Lisätietoja kokeesta: SM-VERI 2023

Suomen Saksanmetsästysterrierit ry, Suomen Kettuterrierit ry ja Suomen Mäyräkoiraliitto ry järjestävät Terrierien ja mäyräkoirien vesiriistakokeen (VERI) ylituomarikurssin 18.-19.05.2019. Kurssin vetäjänä toimii Jan-Gunnar Rönnblad.

Koulutukseen on rajoitettu osanotto, enintään 8 osanottajaa. Osanottajat valitaan ensisijaisesti seuraavista kennelpiireistä: Etelä-Pohjanmaa, Keski-Suomi, Pohjois-Häme, Satakunta, Uusimaa, Vaasa sekä Varsinais-Suomi.