Suomen mäyräkoiraliiton hallitus on hyväksynyt ajotoimikunnan esityksestä sääntömuutoksen Tähtiajurin sääntöön. Muutoksella poistetaan säännöstä kohta, jossa vaadittiin Tähtiajurin arvoon yksi kunniapalkinnon arvoinen tulos. Lisäksi KVA-nimike päivitetään vastaamaan nykyistä nimikettä.

Samalla lanseerataan uusi arvonimi nimeltään Veteraaniajuri.
Veteraaniajurin arvolla halutaan kannustaa koeaktiivisuuteen myös vanhempia ja myös meritoituneita koiria, jotta niiden ominaisuuksista saataisi tietoa mahdollisesti aktiivisen koeuran jälkeenkin. Veteraaniajurin arvo kannustaa keräämään jalostustietoa pitkän käyttöiän omaavista koirista.