Mäyräkoiraliitto järjestää palkintotuomareiden jatkokoulutuksen etäyhteydellä lauantaina 13.8.2022. Koulutuksessa käsitellään MÄAJ-säännöt ja sääntöjen tulkintaohjeet. Koulutus on kaikille avoin ja maksuton, mutta koulutukseen ovat etusijalla Suomen mäyräkoiraliiton jäsenet. Koulutukseen tulee ilmoittautua ennakkoon viestin lopussa olevan ilmoittautumislomakkeen kautta viimeistään sunnuntaina 7.8.2022. Koulutukseen ennakkoon ilmoittautuneiden on mahdollista saada koulutuksesta merkintä palkintotuomarikorttiin. Koulutus alkaa klo 12 ja se kestää noin 2-3 tuntia. Kouluttajina toimivat Kari Uotila, Kai Nybonn ja Ulla Kamila.

Koulutuksen ohjelma:
Mäyräkoiraliiton ajotoimikunnan esittely ja kuulumiset
Paikanninlaitteen käyttäminen
Maastokortin täyttäminen ja käytännöt
Säännöt ja tulkintaohjeet
Kysymykset ja keskustelu

Ilmoittautuminen koulutukseen tapahtuu seuraavalla lomakkeella: Lomakkeeseen

Koulutuksessa käydään läpi ennakkoon esitettyjä kysymyksiä mahdollisuuksien mukaan. Kysymyksiä voi esittää seuraavalla lomakkeella: Lähetä kysymyksiä

Tervetuloa mukaan virkistämään muistia juuri ennen koekauden alkua ja hankkimaan virtaa tuomarikorttiin!

Terveisin,
Ajotoimikunta