Suomen Kennelliitto on uudistanut kaikki sopimuslomakkeensa helmikuussa 2016, linkki uusiin sopimuksiin löytyy tämän julkaisun lopusta. Suomen Mäyräkoiraliitto voi kommentoida muutoksia Kennelliitolle, minkä takia SML pyytää jäseniään kertomaan mielipiteensä sopimuksiin liittyen SML:n hallitukselle.

08.04.2016 mennessä saapuneet palautteet käsitellään hallituksen kokouksessa 23.04.16. Palautteen voi lähettää palautelomakkeen kautta, sähköpostilla osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai paperipostilla SML:n sihteerille (Sini Mätäsniemi, Heinälammintie 703, 34150 Kyrönlahti).

Palautetta voi lähettää koko sopimusuudistukseen tai tiettyihin sopimuksiin liittyen. Kaikki SML:n jäsenten palautteet aiheeseen liittyen ovat tervetulleita.