Muista maksaa jäsenmaksu!

Vuoden 2023 jäsenmaksulaskujen eräpäivä on 18.2.2023. Laskut on lähetetty helmikuun alussa sähköpostitse kaikille jäsenille, joilla on tiedoissaan sähköpostiosoite. Lisäksi laskut on lähetetty myös kirjepostina osalle jäsenistä, jotka ovat halunneet paperilaskun.
On tärkeää käyttää laskusta löytyvää yksilöllistä viitenumeroa, jotta jäsenmaksu kirjautuu oikein maksetuksi. Ethän siis maksa esim. koko perheen jäsenmaksuja samalla viitteellä tai käytä edellisen vuoden viitettä.
Avoimen laskun löydät myös jäsenpalvelustamme www.mayrakoiraliitto.fi/jasentieto. Voit kirjautua sisään sähköpostiosoitteellasi. Jos salasana on unohtunut, saat tilattua uuden klikkaamalla kirjautumissivulta löytyvää linkkiä "Tilaa uusi salasana". Älä rekisteröidy uudelleen, sillä kaikilla jäsenillä on jo olemassa tunnukset jäsenpalveluun.
Jos et saanut laskua, etkä pääse kirjautumaan jäsenpalveluun, ole yhteydessä jäsensihteeriin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Voit myös lähettää sähköpostiosoitteesi tekstiviestillä jäsensihteerin numeroon 041 74 34 568. Ilmoita viestissä koko nimesi sekä jäsennumerosi ja osoitteesi, niin saat laskukopion ilmoittamaasi sähköpostiin.