BOT uutinen

Mäyräkoiraliitto on aloittanut Back on Trackin kanssa yhteistyön, jonka myötä vuoden 2023 päätapahtumien voittajat saavat lahjakortin voittajakoiralle mieleisen tuotteen hankintaan. Päätapahtumia ovat erikoisnäyttelyiden lisäksi arvokokeet lajeissa VERI (rotumestaruus ja SM-koe), MEJÄ (rotumestaruus ja SM-koe) ja MÄAJ (SM-koe).

Back on Trackin tuotevalikoimasta löytyy koirille monenlaisia tuotteita, kuten toppamantteleita, kevyempiä verkkoloimia ja uutuutena
viilennystuotteita. Tuotteiden kokovalikoima on laajentunut ja nyt takkeja löytyy myös mäyräkoirista pienimmille. Lisää tietoa koirille tarkoitetuista tuotteista löytyy Back on Trackin sivuilta.

Nyt heinäkuun loppuun asti Back on Trackin verkkokaupassa viilennystuotteet -15 % koodilla MÄYRÄKOIRALIITTO. Suosituista ja kokomitoitukseltaan uudistuneista verkkotakeista tulossa tarjouskampanja myöhemmin.

Back on Track Logo w o Tagline