Pykala

Liittokokouksen jälkeen 6.4.2023 julkaistiin palautekysely liiton uudistettaviin sääntöihin liittyen. Määräaikaan (31.5.) mennessä saimme vain yhden (1) henkilöjäsenen palautteen. Koska liittokokouksessa voimakkaasti toivottiin, että jäsenistön ääntä ja mielipiteitä tulee kuunnella, annamme nyt vielä toisen mahdollisuuden lähettää palautetta ja/tai muuten kommentoida tehtyä esitystä. Toivomme palautetta sekä henkilö- että yhdistysjäseniltä.
Palautteet/kommentit tulee lähettää 20.8.2023 mennessä sääntötyöryhmän puheenjohtajalle Minna Rasinpäälle sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Voimassa olevat säännöt ja liittokokouksessa 2.4.2023 esityslistalla ollut hallituksen esitys löytyvät kokousmateriaaleista rinnakkain yhdestä ja samasta dokumentista.

-Sääntötyöryhmä-